Hudba

augusta 23, 2017

Playlist
Nejaké tie hudobné odporúčania ktoré budem pravdepodobne robiť raz za mesiac. Miš-maš všetkého možného ale momentálne to bude asi hlavne k-pop.


J-rock je súčasťou môjho života už od roku 2009, kedy som sa ako trinásťročná otaku rozhodla, že vyskúšam nejakú tú japonskú hudbu mimo anime ost. Mojou prvou skupinou boli Nightmare pri ktorých som si prešla takým svojim prvým obdobím fanynkovskej mánie. Mala som desiatky ich fotiek v mobile/počítači, tracklisty každého albumu som vedela skoro naspamäť a ich live DVD som mala pustené kedykoľvek som sa ocitla sama doma Práve od nich pochádza môj ultimátny j-rock bias, gitarista Sakito. Hoci moja láska k nim už dávno ochladla a počúvam ich iba pri návale sentimentu, on je stále jedna z mojich múz. Môj najväčší fanynkovský úspech je ten,  že vlastním jeho prvé sólové CD ♥.


Ako "správna" j-rock  fanynka som počas prvých rokov fičala na skupinách ako the Gazette, Deluhi, Lycaon a Matenrou Opera.
Nakoniec som sa ale skôr našla v starších skupinách ako sú X Japan, Zi:Kill, Pierrot i keď takú tú pravú éru "fangirlenia" som už pri nikom poriadne nezažila. Celkovo som už skôr naviazaná na konkrétne pesničky ako skupiny. Aj vďaka tomu mám pocit že som si vybudovala celkom slušný prehľad čo sa Visual kei scény týka.
K-Pop

Moja cesta ku K-popu bola prinajmenšom...čudná. Ako každá "dark, evil and edgy" teen som pohŕdala všetkým čo patrilo pod pop a celkovo to nebolo dosť drsné. Čiže som nejaký ten čas patrila medzi hejterov a pohŕdala som každým kto mal rád k-pop. Všetko sa to ale začalo trošku meniť keď sa ku mne vplyvom otaku kamarátov dostalo zopár pesničiek (hlavne od B.A.P, Block B a NUEST). Vtedy nastalo obdobie kedy som síce mala rada nejaké k-pop pesničky ale nikdy som jednotlivým skupinám nevenovala nejakú bližšiu pozornosť. To všetko sa zmenilo len nedávno keď som sa v prvom ročníku pomaturitného štúdia skamarátila s Ryuu ktorá sa v k-pope pohybuje tak dlho ako ja v j-rocku. Či som chcela alebo nie, vďaka nášmu kamarátstvu som začala byť vystavená jej fanynkovským záchvatom a tiež som sa ocitla na niekoľko kpop párty. V mojom playliste sa začalo postupne objavovať čoraz viac kpopu a ja som začínala tušiť že je zle. Najväčší zlom ale nastal keď som sa pristihla pri tom ako sa učím mená členov Block B. A už ani neviem ako sa to stalo, ale proste som sa jedného dňa prebrala v pekle menom kpop. A už sa asi odtiaľto tak skoro nedostanem.
Momentálne sú mojimi miláčikmi Block B, BTS a iKON pričom každej skupine by som chcela v blízkej dobe venovať samostatný článok. I just love all of these boys so much, they deserve it.
Môj bias list sa hlavne vďaka iKON u ktorých si skrátka nie som schopná vybrať biasa, dosť mení.
Mojou najväčšou láskou sa ale stal leader BTS, Kim Namjoon♥


You Might Also Like

0 komentárov