O mne

augusta 28, 2017

Vitajte na blogu 21-ročnej osoby ktorej prezývka Yoruett Felwig vznikla len preto, že sa chcela cítiť vznešene a originálne. V skutočnosti stačí keď ju budete oslovovať Yoru, čo je síce medzi anime fanatikmi dosť rozšírená prezývka no ona si už na ňu jednoducho vznikla. Tiež si na ňu zvyklo aj moje okolie a dokonca vytvorilo aj niekoľko ďalších verzií tohto mena, pričom najčudnejšie bolo asi "Jorču."  Skrátka, pokiaľ niekde uvidíte Yoruett tak som to na 100% pretože tak čudnú prezývku nikto nemá. A na tom si zakladám.

Moje záujmy sa neustále menia a myslím to doslova. Často sa mi stáva že ma niečo zaujme, naučím sa o tom skoro všetko čo sa dá a po 2-3 mesiacoch ma to prejde. Hlavne pokiaľ sa nemám o tom s kým rozprávať. Pozitívne na tom ale je že viem až priveľa informácií o všetko možnom.
Niektoré sa ale vo viac-menej pravidelnom intervale vracajú. Nie, vážne nechcete byť v mojej blízkosti keď ma prepadne nostalgia ohľadom J-rocku.

Ale mám aj zopár stálych záujmov medzi ktoré patrí aj Kpop, ktorému som najskôr dlhé roky odolávala. No nakoniec som sa do tohto pekla nechala vtiahnuť. Dopadla som tak že hoci som multifandom, mojou hlavnou láskou sa stalo 7 zlatíčiek z YG- iKON. Ale viacej o mne a kpope nájdete v rubrike Hudba.
Ako väčšina ľudí môjho druhu som vyrastala na anime a mange, často vrážam peniaze do Pokémon hier a čítam ff do tretej ráno. Tiež trpím zvláštnou posadnutosťou pandami červenými, vďaka čomu sa v menu nachádza môj "maskot."

Dôležitou náplňou môjho života sa stala fotografia. Osud a moja tvrdohlavosť to nakoniec zahrali tak že som sa ocitla na pomaturitnom štúdiu fotografie v BA a momentálne sa snažím dostatočne pripraviť na príjimačky na vysokú. Fotografia je tiež jedna z vecí na ktoré by som sa chcela na tomto blogu bližšie zameriavať.

A čo vlastne znamená Intillia?
Samotné slovo vzniklo ako nejaký miš-maš vytvorený z latinského slova ktorého význam som už zabudla. Stalo sa tak pár rokov dozadu keď som začala pracovať na myšlienke vlastnej knižnej série. 
Intillia je názov sveta v ktorom sa, ak moja kreativita dá, bude celý príbeh odohrávať. Prišlo mi ako dobrý nápad využiť toto slovo aj ako názov pre blog, na ktorom už hádam zostanem dokiaľ ma bude blogovanie baviť. 

You Might Also Like

0 komentárov